КОМФОРТНЕ ЛІКУВАННЯ ПРОСТАТИТУ

# Найменування Ціна в грн
1 Первинна консультація (огляд, пальпаторне дослідження, рекомендації). Акційна ціна 500
2 УЗД простати трансректальне 500
3 УЗД органів малого тазу у чоловіків (простата, передміхурова залоза, сім’яні пухирці, протоки, сечовий міхур) 600
4 УЗД органів сечостатевої системи (нирки, сечовий міхур) – конвексним датчиком 400
5 Схема лікування 300
6 Повторний прийом 500
7 Онкопанель простати – простатспецифічний антиген общий (ПСА общий) – простатспецифний антиген вільний (ПСА вільний) – ПСА-коефіцієнт 280
9 Пневмомасаж простати на апараті ПВМТ 389
10 Прогрівання простати на апараті ПВМТ 397
11 Ультразвукове лікування простати 395
12 ЛОД терапія 497

Простатит – загальна назва групи запальних захворювань передміхурової залози (простати). Він є одним із найпоширеніших захворювань чоловічих статевих органів: у різних вікових групах цю недугу виявляють у 20-40% чоловіків. Хронічна форма може роками протікати непомітно, без виражених симптомів, але при цьому негативно впливати на якість життя чоловіка. Нерідко саме простатит є причиною сексологічних розладів та чоловічої безплідності.

Щоб уникнути розвитку хронічної форми захворювання та можливих ускладнень необхідно двічі на рік проходити профілактичний огляд уролога. Важливо відповідально поставитися до вибору поліклініки та лікаря.

Основні симптоми простатиту:

• неконтрольоване сечовипускання;
  • дискомфорт, болючість при випорожненні сечового міхура;
  • розлад потенції у чоловіків репродуктивного віку;
  • болі в промежині при довгому знаходженні в сидячому положенні;
  • часті та сильні позиви до сечовипускання;
  • утруднення при спустошенні сечового міхура;
  • зниження лібідо та поява проблем з ерекцією;
  • порушення репродуктивної функції (безпліддя);
  • почуття неповного спустошення сечового міхура після походу в туалет;
  • неможливість досягнення якісної та стійкої ерекції навіть при сильному збудженні.

Головні переваги лікування простатиту в "Haborets clinic":

• нове високоточне обладнання;
  • можливість усіх видів лабораторних досліджень;
  • висококваліфіковані спеціалісти;
  • уважне ставлення до кожного пацієнта.

Тільки дотримуючись золотих правил, можна повністю зцілитися:

• Лікування має бути своєчасним. Результати лікування краще, якщо захворювання виявлено на ранній стадії та ускладнення ще не настали.
  • Лікування має проводитися лише кваліфікованим лікарем. План терапії повинен бути раціональним, а підбірані препарати – еффективними.
  • Лікування має бути комплексним. Задовільних і стійких результатів вдається досягти тільки комплексом декількох методів, що добре себе зарекомендували. Ці методи може визначити та підібрати лише професійний уролог з урахуванням особливостей захворювання у кожному конкретному випадку.

Простатит — складне та багатолике захворювання. Але, як і будь-яка недуга, його можна легко подолати. Необхідно просто уважно ставитись до сигналів організму, дбати про себе та не нехтувати профілактичними візитами до лікаря. Здорове та повноцінне у всіх проявах та сферах життя – це просто!

by Євген

Дякую лікарю Полуботьку Роману Михайловичу за відповідальне ставлення і професійний підхід, дуже підтримав та надав якісну консультацію.

by Олег

Звернувся з гострим болем. оглянув,призначили лікування, через неділю вже отримав полегшення. На досить свій молодий вік,дуже гарний професіонал . Рекомендую всім!

by Іван

Чудовий лікар!

by Олег

По рекомендації звернувся до уролога Романа Михайловича, і не пожалкував, дійсно хороший лікар!

by Станіслав

Дуже вдячний лікарю, допоміг вирішити мою проблему!

by Андрій

Був на прийомі 6.12 лікар уважний, надалі особисто веде запис спілкування з пацієнтом. Розшифровує аналізи та надає подальше лікування. Дякую!

by Валентин

Місяць тому був у Романа Михайловича, прописав лікування і врешті можу сказати, що лікар мені допоміг
Дуже вдячний

by Тарас

Не маю ні яких нарікань
Все чудово, лікар майстер своєї справи

by Микола

Чудовий лікар!

Дуже йому вдячний

by Иван

Был очень впечетльон профисеонализмом врача Романа Михайловича.
Очень доволен визитом к нему.
Рекомендую

by Марк

Чудова клініка та лікар професіонал

Вневнений, що зможу звертатися до нього

by Сергій

by Євген

Рекомендую, дійсно хороший лікар)

by Микола

Мав змогу побувати у Романа Михайловича, щиро можу сказти, що це чудовий лікар, лікування яке мені приписа допомогло, себе чудово почуваю.

Рекомендую чудовий уролог)

by Артем

Чудовий лікар, дуже йому вдячний

by Антон

Професіонал своєї справи!

by Анатолій

Рекомендую даногогj спеціаліста, чудовий лікар дуже вдячний Роману Михайловичу, що допоміг вирішити проблему зі здоров'ям!

by Вадим

Чудовий лікар

by Антон

Я в захваті від прийому у лікаря Романа Михайловича
Допоміг мені вирішити мою проблему
Просто чудовий лікар!
Рекомендую

by Стас

Хороший специалист, получил подробную консультацию по интересующим вопросам. главное! - вернулось хорошее самочувствие, показатели после лечения в норме

by Олександр

Був на прийомі у Романа Михайловича, дуже хороший спеціаліст. Призначив лікувння і результ був вже майже зразу!

by Сергій

Все чудово!

Супер!

by Виталий

Полуботько Роман Михайлович - чудовий спеціаліст. Дуже вдячний лікарю за вирішення моєї проблеми .

by Artur

Рекомендую Романа Полуботько як гарного уролога, дуже допоміг мені.

by Дмитрий

Хочу поблагодарить за внимательное и профессиональное отношение к своей работе врача уролога.

by Алексей

Благодарю врача Полуботька Романа за отличную работу! Спасибо, что все объяснили грамотно и доходчиво и избавили от проблемы.

by Юрий

Выражаю глубокую благодарность Полуботько Роману Михайловичу за избавления меня от проблем с мужским здоровьем, не ожидал такого результата. Спасибо вам большое.

by Кирил Петренко

Выражаю благодарность Романа Полуботько как врачу который не придумывает диагнозы а говорит так как есть , если здоров так здоров, ато лечили меня по клиникам всякими таблетками а оказалось что зря. перездал анализы по акции за 327 грн с приемом. переживал так как врач практически не зарабатывает на етой акции даал что проведет на шару, но ан принял побеседовал как дорогого гостя. Теперь если что то сразу к нему.

Page 1 of 2:

»