ЛІКУВАННЯ ФІМОЗУ

Серед уроджених патологій статевого члена у чоловіків найчастіше зустрічається фімоз. Так називають звуження отвору епітеліальної тканини крайньої плоті, що перешкоджає вільному виходу голівки. Основна причина фімозу – недостатня кількість еластичних клітин, що формують структуру крайньої плоті. Фізіологічний фімоз спостерігається у більш ніж 95% новонароджених хлопчиків. Його не потрібно лікувати. Однак у дорослих ця проблема може спричинити порушення видільної та репродуктивної функції, тому при збереженні вузького отвору у пацієнтів віком від 20 років рекомендується звернутися за медичною допомогою.

Симптоми фімозу

Основний симптом фімозу – неможливість вивести головку з крайньої плоті в стані спокою або ерекції. Явище супроводжує больовий синдром, порушення сечовиділення, запалення через застійні процеси в клітинах. В ускладнених випадках з отвору складки виділяється гнійний вміст, лімфовузли паху запалюються, температура тіла зростає.

За відсутності медичного контролю та при некваліфікованих спробах самолікування фімоз може давати такі ускладнення:

• парафімоз – стискання головки статевого члена шкірною складкою при спробі її оголення, це може спричинити порушення кровообігу і навіть часткового некроз тканин;
  • порушення сечовипускання, розвиток запалення у сечовивідних шляхах;
  • розлади інтимного життя;
  • склеювання крайньої плоті та головки, виправити яке можна лише хірургічним шляхом.

Головні переваги лікування фімозу у медичному закладі "Haborets clinic":

• Профессійна команда спеціалістів.
  • Високотехнологічне обладнання.
  • Діагностика експертного рівня.
  • Власна клініко-діагностична лабораторія.

Лікування фімозу

Залежно від стадії фімозу пацієнту може бути призначено:

1. Медикаментозне лікування – нанесення мазей на крайню плоть для підвищення її еластичності. Одночасно вдається впоратися з набряками, тріщинами шкірного покриву та запальним процесом;
  2. Немедикаментозне лікування – найчастіше застосовується для дітей віком до 2 років. Після гарячої ванни виконується акуратне відтягування крайньої плоті для її розтягнення. Процедура допустима лише за погодженням із лікарем;
  3. Хірургічне втручання – часткове обрізання звуженої шкірної складки. Надрізи виконуються у вигляді зигзагів, краї акуратно зшиваються. Хороші результати дає застосування лазера, що забезпечує швидке загоєння ран.

Важливо пам’ятати, що фімоз не тільки створює небезпеку для здоров’я чоловіка, але й завдає значного дискомфорту в сексуальному житті. Зниження сексуального бажання, хворобливі процеси при ерекції – все це може бути ознаками фімозу. Також фімоз впливає на статеву функцію дорослого та може стати причиною безпліддя.

1Первинна консультація (огляд, пальпаторне дослідження, рекомендації). Акційна ціна450 (590)
2УЗД  простати  трансректальне350
3УЗД органів сечостатевої системи ( нирки, сечовий міхур) – конвексним датчиком300
5Повторний прийом300