ЛІКУВАННЯ ФІМОЗУ

# Найменування Ціна в грн
1 Первинна консультація (огляд, пальпаторне дослідження, рекомендації). Акційна ціна 500
2 УЗД простати трансректальне 500
3 УЗД органів малого тазу у чоловіків (простата, передміхурова залоза, сім’яні пухирці, протоки, сечовий міхур) 600
4 УЗД органів сечостатевої системи (нирки, сечовий міхур) – конвексним датчиком 400
5 Схема лікування 300
6 Повторний прийом 500
7 Онкопанель простати – простатспецифічний антиген общий (ПСА общий) – простатспецифний антиген вільний (ПСА вільний) – ПСА-коефіцієнт 280
9 Пневмомасаж простати на апараті ПВМТ 389
10 Прогрівання простати на апараті ПВМТ 397
11 Ультразвукове лікування простати 395
12 ЛОД терапія 497

Серед уроджених патологій статевого члена у чоловіків найчастіше зустрічається фімоз. Так називають звуження отвору епітеліальної тканини крайньої плоті, що перешкоджає вільному виходу голівки. Основна причина фімозу – недостатня кількість еластичних клітин, що формують структуру крайньої плоті. Фізіологічний фімоз спостерігається у більш ніж 95% новонароджених хлопчиків. Його не потрібно лікувати. Однак у дорослих ця проблема може спричинити порушення видільної та репродуктивної функції, тому при збереженні вузького отвору у пацієнтів віком від 20 років рекомендується звернутися за медичною допомогою.

Симптоми фімозу

Основний симптом фімозу – неможливість вивести головку з крайньої плоті в стані спокою або ерекції. Явище супроводжує больовий синдром, порушення сечовиділення, запалення через застійні процеси в клітинах. В ускладнених випадках з отвору складки виділяється гнійний вміст, лімфовузли паху запалюються, температура тіла зростає.

За відсутності медичного контролю та при некваліфікованих спробах самолікування фімоз може давати такі ускладнення:

• парафімоз – стискання головки статевого члена шкірною складкою при спробі її оголення, це може спричинити порушення кровообігу і навіть часткового некроз тканин;
  • порушення сечовипускання, розвиток запалення у сечовивідних шляхах;
  • розлади інтимного життя;
  • склеювання крайньої плоті та головки, виправити яке можна лише хірургічним шляхом.

Головні переваги лікування фімозу у медичному закладі "Haborets clinic":

• Профессійна команда спеціалістів.
  • Високотехнологічне обладнання.
  • Діагностика експертного рівня.
  • Власна клініко-діагностична лабораторія.

Лікування фімозу

Залежно від стадії фімозу пацієнту може бути призначено:

1. Медикаментозне лікування – нанесення мазей на крайню плоть для підвищення її еластичності. Одночасно вдається впоратися з набряками, тріщинами шкірного покриву та запальним процесом;
  2. Немедикаментозне лікування – найчастіше застосовується для дітей віком до 2 років. Після гарячої ванни виконується акуратне відтягування крайньої плоті для її розтягнення. Процедура допустима лише за погодженням із лікарем;
  3. Хірургічне втручання – часткове обрізання звуженої шкірної складки. Надрізи виконуються у вигляді зигзагів, краї акуратно зшиваються. Хороші результати дає застосування лазера, що забезпечує швидке загоєння ран.

Важливо пам’ятати, що фімоз не тільки створює небезпеку для здоров’я чоловіка, але й завдає значного дискомфорту в сексуальному житті. Зниження сексуального бажання, хворобливі процеси при ерекції – все це може бути ознаками фімозу. Також фімоз впливає на статеву функцію дорослого та може стати причиною безпліддя.

by Кирилл

Исключительно позитивное впечатление. Компетентный и очень внимательный доктор. Диагностирует комплексно, лечение назначает с учетом истории и особенностей. Чувствуется, что действительно ведет пациента. Рекомендую.

by Artur

Рекомендую Романа Полуботько як гарного уролога, дуже допоміг мені.

by Юрий

Выражаю глубокую благодарность Полуботько Роману Михайловичу за избавления меня от проблем с мужским здоровьем, не ожидал такого результата. Спасибо вам большое.

by Кирил Петренко

Выражаю благодарность Романа Полуботько как врачу который не придумывает диагнозы а говорит так как есть , если здоров так здоров, ато лечили меня по клиникам всякими таблетками а оказалось что зря. перездал анализы по акции за 327 грн с приемом. переживал так как врач практически не зарабатывает на етой акции даал что проведет на шару, но ан принял побеседовал как дорогого гостя. Теперь если что то сразу к нему.

by Юрій Іванович

Велика шана такому лікарю як Полуботько Роман, дуже допоміг, з віком приходилось 5 а то і 6 разів в ночі вставати з ліжка і ходити до вбиральні, струя так собі, лікар подивився узд глянув аналізи та призначив пілюльки та уколи , десь за неділю аж не помітив як стало легше, зараз взагалі максимуим 1 раз встаю . Висипаюсь та почуваюсь краще не кидаюсь на дружину. Спасибі Вам лікарю. Юрій Іванович Запорожан

by Oleksandr Osadchyi

Полуботько роман - супер лікар, уролог вищого гатунку!