ЛІКУВАННЯ ЕРЕКТИЛЬНОЇ ДИСФУНКЦІЇ

Одним із найпоширеніших захворювань чоловічої сечостатевої системи є еректильна дисфункція, тобто порушення ерекції. Більшість чоловіків вважає це захворювання проблемою особистого характеру, про яку не прийнято говорити, і не звертаються до лікаря. Деякі з них вважають, що еректильна дисфункція невиліковна. Але це не так: у 95% випадків порушення ерекції можна вилікувати. Головне – точно визначити причину виникнення цієї недуги.

Розлади еректильної функції у чоловіків – привід звернутися до андрологів медичного центру “Haborets clinic”. Наші лікарі спеціалізуються на наданні сучасної допомоги при захворюваннях сечостатевої та репродуктивної системи. Багаторічний досвід професіоналів та сучасне обладнання клініки допоможуть чоловікові відновити повноцінне сексуальне життя.

Ознаки еректильної дисфункції:

• труднощі у досягненні чи підтримці ерекції;
  • ерекція стає слабшою;
  • ранкова ерекція стає менш вираженою.

Еректильна дисфункція – це не захворювання, а лише діагностичний симптом, який сигналізує про наявність більш серйозних проблем зі здоров’ям, тому необхідно негайно звернутися до лікаря та пройти обстеження.

Ретельна та грамотна діагностика – запорука успішного лікування. Важливо не просто встановити діагноз, а виявити справжні причини порушення ерекції. Для цього слід звернутися до уролога-андролога.

Головні переваги лікування еректильної дисфункції в "Haborets clinic":

• Профессійна команда спеціалістів.
  • Високотехнологічне обладнання.
  • Діагностика експертного рівня.
  • Власна клініко-діагностична лабораторія.

Лікування еректильної дисфункції:

Як вже зазначалось раніше, еректильна дисфункція – це не захворювання, а симптом іншої хвороби, тому залежно від діагнозу підбирається певне медикаментозне, хірургічне чи психологічне лікування.

• при психологічних порушеннях показан прийом специфічних препаратів та психотерапевтичне консультування;
  • при ендокринних збоях – замісна чи супресорна гормональна терапія;
  • при розладах неврологічного характеру – комплексне лікування із залученням невролога за умов стаціонару тощо;
  • при патологічному порушенні кровопостачання статевого члена – призначаються лікарські препарати, рекомендується санаторно-курортне лікування та фізіотерапевтичні процедури;
  • у важких і занедбаних випадках судинних патологій може застосовуватися хірургічне лікування.

Важливо зрозуміти, що потенція самостійно не відновиться. Захворювання прогресуватиме, ускладнюючись органічними змінами у статевому члені (фіброзом кавернозних тіл). Усі ці фактори знижують шанси на одужання. Саме тому в медичному центрі “Haborets clinic” ми зробили все можливе, щоб чоловікам було фізично та психологічно комфортно спостерігатись у нас.

1Первинна консультація (огляд, пальпаторне дослідження, рекомендації). Акційна ціна450 (590)
2УЗД  простати  трансректальне350
3УЗД органів сечостатевої системи ( нирки, сечовий міхур) – конвексним датчиком300
5Повторний прийом300