ЛІКУВАННЯ АДЕНОМИ ПЕРЕДМІХУРОВОЇ ЗАЛОЗИ

Записатися

# Найменування Ціна в грн
1 Первинна консультація (огляд, пальпаторне дослідження, рекомендації). Акційна ціна 500
2 УЗД простати трансректальне 500
3 УЗД органів малого тазу у чоловіків (простата, передміхурова залоза, сім’яні пухирці, протоки, сечовий міхур) 600
4 УЗД органів сечостатевої системи (нирки, сечовий міхур) – конвексним датчиком 400
5 Схема лікування 300
6 Повторний прийом 500
7 Онкопанель простати – простатспецифічний антиген общий (ПСА общий) – простатспецифний антиген вільний (ПСА вільний) – ПСА-коефіцієнт 280
9 Пневмомасаж простати на апараті ПВМТ 389
10 Прогрівання простати на апараті ПВМТ 397
11 Ультразвукове лікування простати 395
12 ЛОД терапія 497

Аденома простати або гіперплазія передміхурової залози – поширений урологічний діагноз. Захворювання виявляється у кожного другого чоловіка віком від 50 років і в 70-80% випадків у чоловіків у 60-80-річному віці. При цьому його ознаки можуть з’являтися вже у 25 років. Лікування аденоми – один із популярних напрямків роботи клініки «Haborets clinic». Аденому простати не варто плутати з простатитом – це два різні захворювання. Перше характеризується зростанням тканини, друге – розвитком запального чи інфекційного процесу.

Перші симптоми захворювання не викликають великого дискомфорту, тому чоловік не звертає на них увагу. Відсутність регулярних профілактичних оглядів і небажання звертатися до лікаря зі скаргами призводить до того, що хвороба діагностується на пізніх термінах і важко піддається лікуванню. Згодом з’являються ускладнення.

Основні симптоми аденоми простати:

• На ранніх етапах розвитку захворювання спостерігаються легкі порушення сечовипускання (частішають денні позиви, чоловік встає у туалет вночі 1-2 рази, перед ранковим сечовипусканням доводиться напружувати прес).
  • На 2-й стадії у міхурі постійно затримується 50 і більше мл сечі. Пацієнт страждає від частих позивів, обсяг виділяється урини різко зменшується. Застій у міхурі веде до приєднання інфекції, так розвивається цистит, уретрит чи пієлонефрит.
  • На останній стадії виникає явище “парадоксальної затримки сечі”. Бажання помочитися у пацієнта є постійно, проте навіть при великих зусиллях спорожнення неможливо, що пов’язане з вираженою дистрофією м’язових волокон сечового міхура. З’являються ознаки ниркової недостатності.

Головні переваги лікування аденоми простати в "Haborets clinic":

• нове високоточне обладнання;
  • можливість усіх видів лабораторних досліджень;
  • лікування згідно зі світовими клінічними рекомендаціями;
  • висококваліфіковані спеціалісти;
  • уважне ставлення до кожного пацієнта.

Тільки дотримуючись золотих правил, можна повністю зцілитися:

• Лікування має бути своєчасним. Результати лікування краще, якщо захворювання виявлено на ранній стадії та ускладнення ще не настали.
  • Лікування має проводитися лише кваліфікованим лікарем. План терапії повинен бути раціональним, а підбірані препарати – еффективними.
  • Лікування має бути комплексним. Задовільних і стійких результатів вдається досягти тільки комплексом декількох методів, що добре себе зарекомендували. Ці методи може визначити та підібрати лише професійний уролог з урахуванням особливостей захворювання у кожному конкретному випадку.

Вибір методу лікування аденоми передміхурової залози залежить від її причини, стадії розвитку, вираженості основних симптомів. В арсеналі лікарів є консервативні та хірургічні методики. Кожна з них має свої показання та протипоказання. Уролог ретельно оцінює ці дані та підбирає оптимальний варіант медичної допомоги для пацієнта.

ЗАПИСАТИСЯ НА ПРИЙОМ

by Андрій

Хочу залишити відгук і подяку лікарю Роману Михаловичу.
    Висококваліфіковано провів діагностику і зрозуміло все пояснив.
    Без сумнівів раджу, кому потрібно перевірити чоловіче здоров'я

by Ярослав

Чудовий лікар!
    Задоволений візитом до нього

by Юрій

Полуботько Роман Михайлович лікар від Бога та дуєже приємна людина. Все по факту та чітко ясно, не видумує діагнози, а призначає конкретне лікування. Дякую!!!

by Артем

Супер
    Рекомендую!)

by Дмитро

Рекомендую!)

by Євген

Лікуюся у Романа Михайловича не вперше, чудово підібрав лікування яке мені пдійшло.
    Рекомендую прпосто чудовий лікар

by Ярослав

Хороший лікар, чудово робить свою роботу від тепер буду ходити лише до Романа Михайловича

by Євген

Взахваті від візиту до Романа Михайловича

by Сергій

Задоволений, дякую лікарю

by Єгор

Супер. чудова клініка і лікар майстер своєї справи!)
    Рекомендую

by Руслан

всим задоволений, дуже вдячний дікарю!)

by Ігор

Задоволений візитом до Романа Михайловича

by Сергій

Прекрасний лікар, майстер своєї справи

by Микита

Чудовий ліка, допоміг вирішити мою проблему

by Олександр

Рекомендую!

by Artur

Рекомендую Романа Полуботько як гарного уролога, дуже допоміг мені.

by Юрий

Выражаю глубокую благодарность Полуботько Роману Михайловичу за избавления меня от проблем с мужским здоровьем, не ожидал такого результата. Спасибо вам большое.

by Кирил Петренко

Выражаю благодарность Романа Полуботько как врачу который не придумывает диагнозы а говорит так как есть , если здоров так здоров, ато лечили меня по клиникам всякими таблетками а оказалось что зря. перездал анализы по акции за 327 грн с приемом. переживал так как врач практически не зарабатывает на етой акции даал что проведет на шару, но ан принял побеседовал как дорогого гостя. Теперь если что то сразу к нему.

by Юрій Іванович

Велика шана такому лікарю як Полуботько Роман, дуже допоміг, з віком приходилось 5 а то і 6 разів в ночі вставати з ліжка і ходити до вбиральні, струя так собі, лікар подивився узд глянув аналізи та призначив пілюльки та уколи , десь за неділю аж не помітив як стало легше, зараз взагалі максимуим 1 раз встаю . Висипаюсь та почуваюсь краще не кидаюсь на дружину. Спасибі Вам лікарю. Юрій Іванович Запорожан

by Oleksandr Osadchyi

Полуботько роман - супер лікар, уролог вищого гатунку!