ЛІКУВАННЯ АДЕНОМИ ПЕРЕДМІХУРОВОЇ ЗАЛОЗИ
АКЦІЙНА ЦІНА - від 1000 грн.!

Аденома простати або гіперплазія передміхурової залози – поширений урологічний діагноз. Захворювання виявляється у кожного другого чоловіка віком від 50 років і в 70-80% випадків у чоловіків у 60-80-річному віці. При цьому його ознаки можуть з’являтися вже у 25 років. Лікування аденоми – один із популярних напрямків роботи клініки «Haborets clinic». Аденому простати не варто плутати з простатитом – це два різні захворювання. Перше характеризується зростанням тканини, друге – розвитком запального чи інфекційного процесу.

Перші симптоми захворювання не викликають великого дискомфорту, тому чоловік не звертає на них увагу. Відсутність регулярних профілактичних оглядів і небажання звертатися до лікаря зі скаргами призводить до того, що хвороба діагностується на пізніх термінах і важко піддається лікуванню. Згодом з’являються ускладнення.

Основні симптоми аденоми простати:

• На ранніх етапах розвитку захворювання спостерігаються легкі порушення сечовипускання (частішають денні позиви, чоловік встає у туалет вночі 1-2 рази, перед ранковим сечовипусканням доводиться напружувати прес).
  • На 2-й стадії у міхурі постійно затримується 50 і більше мл сечі. Пацієнт страждає від частих позивів, обсяг виділяється урини різко зменшується. Застій у міхурі веде до приєднання інфекції, так розвивається цистит, уретрит чи пієлонефрит.
  • На останній стадії виникає явище “парадоксальної затримки сечі”. Бажання помочитися у пацієнта є постійно, проте навіть при великих зусиллях спорожнення неможливо, що пов’язане з вираженою дистрофією м’язових волокон сечового міхура. З’являються ознаки ниркової недостатності.

Головні переваги лікування аденоми простати в "Haborets clinic":

• нове високоточне обладнання;
  • можливість усіх видів лабораторних досліджень;
  • лікування згідно зі світовими клінічними рекомендаціями;
  • висококваліфіковані спеціалісти;
  • уважне ставлення до кожного пацієнта.

Тільки дотримуючись золотих правил, можна повністю зцілитися:

• Лікування має бути своєчасним. Результати лікування краще, якщо захворювання виявлено на ранній стадії та ускладнення ще не настали.
  • Лікування має проводитися лише кваліфікованим лікарем. План терапії повинен бути раціональним, а підбірані препарати – еффективними.
  • Лікування має бути комплексним. Задовільних і стійких результатів вдається досягти тільки комплексом декількох методів, що добре себе зарекомендували. Ці методи може визначити та підібрати лише професійний уролог з урахуванням особливостей захворювання у кожному конкретному випадку.

Вибір методу лікування аденоми передміхурової залози залежить від її причини, стадії розвитку, вираженості основних симптомів. В арсеналі лікарів є консервативні та хірургічні методики. Кожна з них має свої показання та протипоказання. Уролог ретельно оцінює ці дані та підбирає оптимальний варіант медичної допомоги для пацієнта.

#НайменуванняЦіна (грн.)
1Лоб2000