ЛІКУВАННЯ ПІЄЛОНЕФРИТУ

Пієлонефрит – це захворювання нирок запального характеру, головною причиною якого є інфекція (потрапляння, розвиток мікроорганізмів у сечовивідній системі). Найчастіше запалення викликають бактерії E.Coli (кишкова паличка). Також збудниками можуть бути стафілокок, синьогнійна паличка та інші бактерії.

Захворювання супроводжується вираженими больовими відчуттями в ділянці нирок, підвищенням температури тіла, важким загальним станом і ознобом.

Пієлонефрит може протікати як у гострій, так і хронічній формі.

Симптоми пієлонефриту:

• Головний симптом пієлонефриту – біль у спині в ділянці попереку. Вона може бути настільки вираженою, що хворому важко пересуватися, виникає нудота та блювання.
  • Після цього з’являється лихоманка – підвищення температури тіла, озноб, слабкість.
  • Іноді відзначають збільшення однієї або обох нирок, різку їхню болючість при пальпації.
  • У третині випадків пієлонефриту приєднуються симптоми циститу – часте і болісне сечовипускання.

Якщо у вас спостерігаються подібні симптоми, радимо записатися на прийом до лікаря. Своєчасна консультація допоможе запобігти негативним наслідкам для вашого здоров’я.

Діагностика пієлонефриту

Діагностика пієлонефриту в медичному центрі «Haborets clinic» проводиться за сучасними стандартами.

На першому етапі хворого обстежує нефролог чи уролог, збираючи анамнез. Лікар проводить пальпаторне обстеження нирок, після якого проводиться диференціальна діагностика.

Далі фахівець призначить додаткове обстеження:

• загальний та біохімічний аналізи крові;
  • загальний аналіз сечі;
  • бактеріоскопія сечі;
  • ультразвукове обстеження нирок.

Лікування пієлонефриту

Лікування пієлонефриту має бути комплексним. Його головна мета – знищити збудника захворювання.

Консервативна терапія включає в себе:

• Медикаментозне лікування. Сюда відноситься антибактеріальна терапія (вплив на збудника захворювання антибіотиками та хімічними антибактеріальними препаратами).
  • Інфузійна терапія – призначається при яскраво вираженому інтоксикаційному синдрому (висока температура, тощо).

Лікування пієлонефриту в гострій формі є найефективнішим при своєчасному зверненні до фахівця. Крім вищевказаних заходів проводиться імуностимулююча терапія, коригується харчування.

Часто призначають прийом нестероїдних препаратів, а також лікарські препарати, що стимулюють кровообіг у нирках та вітаміни.

1Первинна консультація (огляд, пальпаторне дослідження, рекомендації). Акційна ціна450 (590)
2УЗД  простати  трансректальне350
3УЗД органів сечостатевої системи ( нирки, сечовий міхур) – конвексним датчиком300
5Повторний прийом300