ЛІКУВАННЯ БАЛАНІТУ ТА БАЛАНОПОСТИТУ

# Найменування Ціна в грн
1 Первинна консультація (огляд, пальпаторне дослідження, рекомендації). Акційна ціна 500
2 УЗД простати трансректальне 500
3 УЗД органів малого тазу у чоловіків (простата, передміхурова залоза, сім’яні пухирці, протоки, сечовий міхур) 600
4 УЗД органів сечостатевої системи (нирки, сечовий міхур) – конвексним датчиком 400
5 Схема лікування 300
6 Повторний прийом 500
7 Онкопанель простати – простатспецифічний антиген общий (ПСА общий) – простатспецифний антиген вільний (ПСА вільний) – ПСА-коефіцієнт 280
9 Пневмомасаж простати на апараті ПВМТ 389
10 Прогрівання простати на апараті ПВМТ 397
11 Ультразвукове лікування простати 395
12 ЛОД терапія 497

Баланіт – запалення головки пеніса, яке може мати гостру чи хронічну форму. Якщо запальний процес торкається і внутрішніх тканин крайньої плоті, то хворобу називають баланопоститом. Баланіт – досить поширене захворювання статевих органів чоловіка. Розвивається як самостійно, так і на тлі ускладнень різних інфекційних венеричних (сифіліс, герпес, гонорея) чи неінфекційних хвороб (цукровий діабет чи псоріаз).

Симптоми та клінічна картина при баланіті

Найчастіше симптоми баланіту досить виражені. Пацієнт скаржиться на появу печіння та сверблячки в ділянці головки, що посилюються при сечовипусканні або статевому акті. Також спостерігаються набряклість, почервоніння, висипання, наліт білуватого відтінку. В окремих випадках підвищується температура тіла, з’являються нездужання та загальна слабкість.

Типові ознаки баланіту:

• біль у голівці статевого органу;
  • виділення специфічного секрету;
  • постійне відчуття дискомфорту.

Фактори ризику

Обставини, що підвищують ризик розвитку захворювання:

• цукровий діабет (у тому числі неінсулінозалежний);
  • алергія;
  • недотримання правил особистої гігієни.

Діагностика баланіту:

Діагностика баланіту не становить труднощів, первинний діагноз ставиться урологом за результатами очного огляду. Обстеження включає збір анамнезу, бактеріологічний посів секрету з уретри, загальний і розгорнутий аналіз крові.

Для встановлення точного діагнозу призначаються аналізи на баланіт:

• мікроскопічне дослідження мазка;
  • серологічні випробування;
  • аналіз на наявність ІПСШ.

Схема лікування баланіту

Схема терапії та тривалість лікування захворювання залежать від ступеня його занедбаності та загального самопочуття хворого. Лікування баланіту у звичайній та гострій формі здійснюється з використанням консервативних методів. Медикаментозні препарати підбираються з урахуванням основного збудника та першопричини розвитку хвороби.

Вибір методів лікування баланіту залежить від його походження:

• При грибковій етіології захворювання застосовують протигрибкові препарати: Фуцис, Ністатин, Флуконорм.
  • Чим лікувати баланіт, якщо він має бактеріальне походження? У цьому випадку призначаються антибіотики: еритроміцин, бісептол, азівок.
  • Також баланіт лікують за допомогою місцевих засобів. Застосовуються препарати у формі мазей: Солкосерил, Целестодерм, Доксициклін та антисептичні розчини: Хлоргексидин біглюконат 0,05%, Мірамістін.

Протипоказання до лікування баланіту антибіотиками:

• Гостра ниркова або печінкова недостатність.
  • Індивідуальна непереносимість основної діючої речовини.
  • Порушення гемостазу.

by Artur

Рекомендую Романа Полуботько як гарного уролога, дуже допоміг мені.

by Юрий

Выражаю глубокую благодарность Полуботько Роману Михайловичу за избавления меня от проблем с мужским здоровьем, не ожидал такого результата. Спасибо вам большое.

by Кирил Петренко

Выражаю благодарность Романа Полуботько как врачу который не придумывает диагнозы а говорит так как есть , если здоров так здоров, ато лечили меня по клиникам всякими таблетками а оказалось что зря. перездал анализы по акции за 327 грн с приемом. переживал так как врач практически не зарабатывает на етой акции даал что проведет на шару, но ан принял побеседовал как дорогого гостя. Теперь если что то сразу к нему.

by Юрій Іванович

Велика шана такому лікарю як Полуботько Роман, дуже допоміг, з віком приходилось 5 а то і 6 разів в ночі вставати з ліжка і ходити до вбиральні, струя так собі, лікар подивився узд глянув аналізи та призначив пілюльки та уколи , десь за неділю аж не помітив як стало легше, зараз взагалі максимуим 1 раз встаю . Висипаюсь та почуваюсь краще не кидаюсь на дружину. Спасибі Вам лікарю. Юрій Іванович Запорожан

by Oleksandr Osadchyi

Полуботько роман - супер лікар, уролог вищого гатунку!