ЛІКУВАННЯ БАЛАНІТУ ТА БАЛАНОПОСТИТУ

Баланіт – запалення головки пеніса, яке може мати гостру чи хронічну форму. Якщо запальний процес торкається і внутрішніх тканин крайньої плоті, то хворобу називають баланопоститом. Баланіт – досить поширене захворювання статевих органів чоловіка. Розвивається як самостійно, так і на тлі ускладнень різних інфекційних венеричних (сифіліс, герпес, гонорея) чи неінфекційних хвороб (цукровий діабет чи псоріаз).

Симптоми та клінічна картина при баланіті

Найчастіше симптоми баланіту досить виражені. Пацієнт скаржиться на появу печіння та сверблячки в ділянці головки, що посилюються при сечовипусканні або статевому акті. Також спостерігаються набряклість, почервоніння, висипання, наліт білуватого відтінку. В окремих випадках підвищується температура тіла, з’являються нездужання та загальна слабкість.

Типові ознаки баланіту:

• біль у голівці статевого органу;
  • виділення специфічного секрету;
  • постійне відчуття дискомфорту.

Фактори ризику

Обставини, що підвищують ризик розвитку захворювання:

• цукровий діабет (у тому числі неінсулінозалежний);
  • алергія;
  • недотримання правил особистої гігієни.

Діагностика баланіту:

Діагностика баланіту не становить труднощів, первинний діагноз ставиться урологом за результатами очного огляду. Обстеження включає збір анамнезу, бактеріологічний посів секрету з уретри, загальний і розгорнутий аналіз крові.

Для встановлення точного діагнозу призначаються аналізи на баланіт:

• мікроскопічне дослідження мазка;
  • серологічні випробування;
  • аналіз на наявність ІПСШ.

Схема лікування баланіту

Схема терапії та тривалість лікування захворювання залежать від ступеня його занедбаності та загального самопочуття хворого. Лікування баланіту у звичайній та гострій формі здійснюється з використанням консервативних методів. Медикаментозні препарати підбираються з урахуванням основного збудника та першопричини розвитку хвороби.

Вибір методів лікування баланіту залежить від його походження:

• При грибковій етіології захворювання застосовують протигрибкові препарати: Фуцис, Ністатин, Флуконорм.
  • Чим лікувати баланіт, якщо він має бактеріальне походження? У цьому випадку призначаються антибіотики: еритроміцин, бісептол, азівок.
  • Також баланіт лікують за допомогою місцевих засобів. Застосовуються препарати у формі мазей: Солкосерил, Целестодерм, Доксициклін та антисептичні розчини: Хлоргексидин біглюконат 0,05%, Мірамістін.

Протипоказання до лікування баланіту антибіотиками:

• Гостра ниркова або печінкова недостатність.
  • Індивідуальна непереносимість основної діючої речовини.
  • Порушення гемостазу.

1Первинна консультація (огляд, пальпаторне дослідження, рекомендації). Акційна ціна450 (590)
2УЗД  простати  трансректальне350
3УЗД органів сечостатевої системи ( нирки, сечовий міхур) – конвексним датчиком300