ВИДАЛЕННЯ ПАПІЛОМ ТА БОРОДОВОК
АКЦІЙНА ЦІНА - від 175 грн.!

Найсучасніший спосіб лікування неприємних утворень – безпечно, швидко, безболісно

Папіломи та бородавки – це доброякісні утворення не тільки псують зовнішній вигляд шкіри, але також можуть викликати свербіж, кровоточивість, виділення. В окремих випадках розростання папілом може призвести до злоякісних утворень.

Видаляти папіломи та бородавки самостійно небезпечно. Для гарантованого результату необхідно звернутись до кваліфікованого спеціаліста. Найсучасніший спосіб лікування цих неприємних утворень – лазерне видалення. У Києві цю послугу пропонує медичний центр “Haborets clinic”.

Ми видаляємо:

• невуси, родимки;
  • фіброми;
  • папіломи, бородавки;
  • кератоми;
  • шипиці.

Фахівці нашої клініки проводять видалення утворень з будь-яких ділянок тіла у будь-яких категорій клієнтів, включаючи дітей. Спочатку проводиться клінічний огляд, діагностика та встановлення доброякісності новоутворення.

Щоб уникнути болю або дискомфорту під час виконання операції, проводиться місцева анестезія з використанням ефективних якісних препаратів.

Переваги лазерного видалення:

• Глибина проникнення лазерного променя та його потужність регулюються, тому пошкодження сусідніх ділянок шкіри та поява грубих рубців виключено.
  • Застосування лазера дозволяє з першого разу позбутися утворень за 5-10 хвилин.
  • Безконтактність процедури зводить нанівець небезпеку виникнення кровотеч чи запалень.
  • Лазерне видалення безконтактно, що виключає всі ризики можливого занесення гепатиту та віч-інфекцій, на відміну від інших методів.
  • Лазер менше ушкоджує шкіру, що сприяє якнайшвидшому її відновленню.
  • Мінімальний відновлювальний період.

Курс лікування

Тривалість лікування та вартість видалення папілом безпосередньо залежить від розміру новоутворень та їх кількості. Однак у будь-якому випадку цю послугу може дозволити собі кожна людина. Завдяки нам ви назавжди забудете про естетичні недоліки, які псують ваше здоров’я, настрій і зовнішній вигляд вашої шкіри.

У період загоєння необхідно виключити контакт із водою. Коричка, що сформувалася після видалення бородавок, родимок, папілом та ін., відпадає самостійно через 7 днів.

Buta-Elizaveta

Бута Єлізавета Андріївна

Косметолог-естетист

# Найменування Ціна (грн.)
1 Лоб 2000
2 Міжбрів’я 2300