ЛІКУВАННЯ МІКОЗУ

АКЦІЙНА ЦІНА ПРИЙОМУ - від 315 грн.!

Один з найкращих методів корекції несприятливих змін шкіри.

Malisheva

Малишева Олена Олексіївна

Дерматовенеролог

досвід роботи понад 15 років

Вартість послуг (акційний прайс):

# Найменування Ціна в грн
1 Первинна консультація дерматовенеролога з дерматоскопією 396 (550)
2 Первинна консультація + схема лікування 550 (700)
3 Збір аналізів 50
4 Аналізи згідно цін лабораторії
5 Схема лікування 300
6 Повторна консультація дерматовенеролога (контроль після лікування) 315

Мікозами називають велику групу захворювань, об’єднаних однією ознакою – усі вони викликані патогенними грибками, які паразитують на шкірі, слизових та інших тканинах людини. Серед усіх шкірних інфекцій вони посідають перше місце за поширеністю, але незважаючи на це багато хворих людей не можуть вчасно розпізнати захворювання і звернутися до лікаря, через що дерматологам часто доводиться стикатися із запущеними формами патології.

Симптоми мікозів

Говорити про симптоми мікозу можна лише в загальному вигляді, оскільки у кожного окремого різновиду грибка існують свої прояви, розпізнати які може лише досвідчений дерматолог.

При ураженнях шкіри, як правило, з’являються:

• почервонілі ділянки шкіри, що лущаться;
  • сильний свербіж у місцях ураження грибком;
  • попрілості в шкірних складках та міжпальцевих зонах;
  • дрібні бульбашки, які через час лопаються та підсихають;
  • білі, жовті або коричневі скоринки над запаленою шкірою.

При мікозі кінцівок, як правило, страждають і нігті – вони стають ламкими, розшаровуються, потім поступово темніють.

Глибокі мікози, зазвичай, протікають із появою глибоких виразок, гнійних запалень, свищів тощо.  Вісцеральні, залежно від локалізації та ступеня ураження, можуть викликати дисфункцію органів, на яких паразитують гриби – легеневі захворювання, розлади травлення тощо.

Діагностика мікозу

В рамках діагностики мікозів можуть виконуватися дослідження зішкрібів шкіри та нігтьових утворень, мокротиння, крові, волосся, зішкрібів слизових оболонок, калових мас та інших біоматеріалів, залежно від виду та локалізації ураження.

При захворюваннях шкіри зазвичай виконують:

• дерматоскопію – вивчення уражених ділянок шкіри, волосся чи нігтів;
  • мікроскопічне дослідження зішкріба, щоб виявити грибний міцелій;
  • бакпосів на живильні середовища, що дозволяє виявити не тільки вид грибів, а й оптимальний препарат для лікування;
  • серологічне дослідження крові;
  • ПЛР тест для виявлення геному грибка.

Деякі види грибків досить легко діагностуються за допомогою УФ-випромінювання, для створення якого використовується лампа Вуда.

Одночасно з визначенням виду грибка, пацієнту проводять загальне обстеження, щоб виявити причину ослаблення імунітету, що спричинило інфікування.

Лікування мікозів

На даний час існує безліч засобів та методик для лікування мікозу практично всіх видів. Основним методом є медикаментозна терапія, яка включає препарати загальної дії та місцеві засоби, які підбираються залежно від виду грибка, ступеня ураження, тривалості хвороби, стану здоров’я пацієнта та інших факторів.

Важливе значення при певних грибкових інфекціях набуває раціон харчування хворого. Так, під час лікування дріжджових та пліснявих грибків необхідно виключити продукти, які містять швидкі вуглеводи (солодкості, борошняні вироби), ферментовані продукти, алкоголь та картопля.

Відгуки:

by Ірина Олегівна

Однозначно раджу !!!

by Юлія Миколаївна

Все дуже сподобалося, дуже уважний та грамотний фахівець. Всім рекомендую.

by Оксана Авраменко

Два роки мучилася з висипами на тілі, лікарі до яких зверталась на жаль не допомогли. Вирішила звернутися ще до Олени Олексіївни і я їй вельми вдячна за кваліфіковану допомогу та грамотне лікування яке дійсно допомогло!

by Пономаренко Тетяна

Рік тому виявила грибок на нозі. Лікувала сама. Але стало лише гірше. Звернулася до спеціалізованої клініки до лікаря Олени Олексіївни. Вона призначила лікування. Минуло три місяці, я бачу результат. Нігтьова пластина відросла, виглядає чистою та незміненою. Дуже дякую лікарю!

by Андрій Борисович

Я проходив лікування грибка нігтів. Лікуванням задоволений. Лікар на прийомі була чемна. Прийом провела уважно. За такої проблеми рекомендую звертатися до цього фахівця. Дякую лікарю!

by Максим Йосипович

Запис на зручний час. Комфортне перебування у клініці. Доброзичливе ставлення всіх співробітників. Гарний фахівець, рекомендую.

by Валентина Миколаївна

Хочу висловити подяку співробітникам клініки за уважне, тактовне та доброзичливе ставлення. Велике спасибі лікарю Олені Олексіївні за професіоналізм, використання сучасних передових технологій та обладнання, а також за душевне ставлення та розуміння.

by Середа Анна

Дуже приємно, коли професіоналізм лікаря доповнюється привітністю та відкритою дружелюбністю. Це саме той випадок!

by Тетяна Василівна

Сподобалася сама обстановка клініки, ще при початковому записі на прийом, реєстратор докладно розпитала про причини звернення до їх клініки, про симптоми захворювання, зручний час візиту. У клініці ідеальна чистота, сучасне обладнання, просторі затишні кабінети, доброзичлива атмосфера.