ЛІКУВАННЯ ПСОРІАЗУ від 315грн

Псоріаз, або лускатий лишай – хронічне неінфекційне захворювання, дерматоз, що вражає переважно шкіру. Псоріаз є одним з найпоширеніших захворювань шкіри, і близько 4% населення земної кулі будь-якого віку страждають на це захворювання. Недуга викликає комплекси, погіршує якість життя і може перетікати в інші хвороби, тому з появою симптоматики звертайтеся за допомогою до нашої клініки.

Запишіться на лікування псоріазу до кваліфікованих фахівців

АКЦІЯ – фототерапія всього тіла на аппараті Псоролайт Philips 311Нм (UVB -311) – 150 грн. сеанс

ЯК ПРОХОДИТЬ ЛІКУВАННЯ ПСОРІАЗУ?

Наші спеціалісти

Малишева Олена Олексіївна

Лікар дерматовенеролог
Досвід роботи понад 15 років

Лобанов Генадий Феодосієвич

Дерматовенеролог
Кандидат медичних наук
Досвід роботи понад 35 років

Кошель Анна Костянтинівна

Лікар-дерматовенеролог, косметолог
Досвід роботи в косметології – 6 років, в дерматології – 4 роки

Дізнатися більше >>

Переваги лікування псоріазу у нашій клініці

Прийнятні ціни

Великий досвід роботи

Сучасне медичне обладнання

Наш медичний центр займається лікуванням псоріазу на всіх частинах тіла та при будь-якому ступені тяжкості хвороби. Висока кваліфікація та багаторічний досвід дозволяють нашим лікарям поставити точний діагноз та призначити ефективне лікування від псоріазу.

Відгуки:

by Андрій

Малишева Олена Олексіївна просто чудовий лікар
Рекомендую

by Оксана

Проходжу курс фототерапії в цій клініці, і я дійсно бачу результат.
Дуже задовлена!

by Диана

Хочу сказать большое спасибо за отличный сервис клинике Габорец.. Так же отдельное спасибо, за профессионализм, доктору дерматологу Малышевой. Отзывчивый, приятный специалист который всегда идет на встречу. Всем рекомендую)

by Марина

Звернулася в клініку "Haborets" з приводу псоріаза, призначили фототерапію.Була здивована високою якістю обслуговування.Зустріли з посмішкою , дуже швидко все підготували та зробили.Буду приходити ще.

by Ірина Євгенівна Мельниченко

Хотіла б висловити велику подяку доктору Лобанову Генадію Феодосієвичу за високий професіоналізм, якісне обслуговування та лікування, так само дякую за уважність, доброту та індивідуальний підхід до кожного пацієнта. Більше б таких лікарів!

by Кравчук Євген Федорович

Олена Олексіївна уважний та компетентний лікар. Ретельно оглянула, поставила діагноз та призначила грамотне лікування. Завдяки її допомозі я оперативно впорався з недугою, за що висловлюю докторові величезну подяку.

by Діана Тарасівна

Ставлення до пацієнта уважне та чуйне. Взяла аналізи, призначила лікування до одержання результату. Рекомендуватиму цього лікаря і цю клініку!