Ультразвукове дослідження – найбільш безпечний, точний та надійний метод неінвазивної діагностики, що допомагає виявити захворювання внутрішніх органів. Ця процедура є абсолютно безболісною і найдешевшою.

У клініці “Haborets clinic” УЗД проводиться на новому суперсучасному апараті General Electric Versana. Наші досвідчені лікарі-діагности визначають стан практично усіх внутрішніх органів.

Ми пропонуємо якісне, безпечне та інформативне обстеження за максимально доступними цінами!

КОЛИ НЕОБХІДНО РОБИТИ УЗД

УЗД (ультразвукове дослідження) – це сучасна діагностика, яка дає можливість дізнатися стан багатьох внутрішніх органів.

Найчастіше його проводять для дослідження таких органів та систем організму:

• Судин верхніх та нижніх кінцівок (доплерографія) – виявлення тромбів, атеросклерозу, стенозу артерій, варикозу вен.
  • Судин голови та шиї (доплерографія) – оцінка кровотоку вен та артерій, які постачають кров у головний мозок.
  • Серця (ехокардіограма) – виявлення хвороб серцево-судинної системи, вад серця, тромбів, холестеринових бляшок.
  • Органів черевної порожнини – печінки, жовчного міхура, жовчних проток, підшлункової залози, селезінки. Допомагає виявити внутрішні кровотечі, пухлини, поліпи, кісти, гепатити, цирози, нагноєння, різні запальні захворювання, такі як панкреатит та холецистит.
  • Щитоподібної залози – діагностика пухлин, дифузного збільшення, вузлоутворення.
  • Молочних залоз – виявлення маститу, мастопатії, пухлин, кіст.
  • Сечового міхура та нирок – виявлення пухлин, наявності або відсутності каменів, запалень, нефритів, порушень, пов’язаних із відтоком сечі тощо.
  • Простати, сім’яних пухирців і яєчок – діагностика простатиту, аденоми простати, запалень, пухлин яєчок та придатків, везикуліту, гідроцілей варикоцелей та крипторхізму.
 Ультразвукова діагностика у дорослихЦена в грн
15УЗД органів черевної порожнини (печінка, жовчний міхур, жовчні протоки, підшлункова залоза, селезінка) -20хв350
16УЗД черевної порожнини (печінка, жовчний міхур, жовчні протоки, підшлункова залоза, селезінка) + нирки -30хв400
17УЗД нирок -15хв300
18УЗД нирок + сечовий міхур -30хв350
19УЗД органів заочеревинного простору (нирки, надниркові залози) -20хв300
20УЗД сечового міхура з визначенням залишкової сечі -15хв300
21УЗД щитовидної залози -20хв300
22УЗД молочних залоз -30хв350
23УЗД слинних залоз -20хв300
24УЗД периферичних лімфатичних вузлів (одна анатомічна ділянка) -20хв250
25УЗД м’яких тканин або прицільний огляд -20хв.250
26УЗД органів малого тазу трансабдомінально/трансвагінально-30хв.300
27Пакет 1: УЗД черевної порожнини (печінка, жовчний міхур, жовчні протоки, підшлункова залоза, селезінка) + нирки + УЗД щитовидної залози -40хв600
28Пакет 2: УЗД черевної порожнини (печінка, жовчний міхур, жовчні протоки, підшлункова залоза, селезінка) + нирки + УЗД щитовидної залози + УЗД молочних залоз -60хв900
29Пакет 3: УЗД щитовидної залози + УЗД молочних залоз + органи малого тазу трансабдомінально / трансвагінально -60хв

Наші спеціалісти

Комащенко Тетяна Олексіївна

Лікар УЗД досвід роботи 16 років

• Комплексне УЗД органів черевної порожнини та заочеревинного простору.
  • УЗД кульшових суглобів у дітей.
  • УЗД м’яких тканин.
  • УЗД сечового міхура з визначенням залишкової сечі.

Дізнатися більше >>

Шипот Галина Миколаївна

Лікар УЗД досвід роботи 16 років

• Комплексне УЗД органів черевної порожнини та заочеревинного простору.
  • УЗД кульшових суглобів у дітей.
  • УЗД м’яких тканин.
  • УЗД сечового міхура з визначенням залишкової сечі.

Дізнатися більше >>